Bestellingen en levering

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De gemiddelde levertijd bedraagt 14 tot 30 werkdagen.
Onze producten worden direct van de leverancier naar de klant verzonden.
Dit unieke bedrijfsmodel stelt ons in staat om aanzienlijke besparingen te realiseren op opslag- en transportkosten, onze producten tegen een lagere prijs aan te bieden dan onze concurrenten Γ©n de verzendkosten volledig zelf te dekken.


De verwachte levertijd is verstreken β€” waar is mijn bestelling?

In de meeste gevallen worden bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd.
Helaas kan het soms gebeuren dat een bestelling vertraging oploopt tijdens het verzendproces.
U kunt de status van uw bestelling volgen via de volgende link:

  • Als uw bestelling 3 dagen na de verwachte levertijd nog niet is aangekomen, neem dan contact met ons op.


Er ontbreken producten in mijn levering β€” hoe kan dat?

Omdat wij met verschillende leveranciers samenwerken, kunnen producten afzonderlijk worden verzonden.
Als er artikelen ontbreken, ontvangt u deze meestal binnen 2 Γ  3 dagen alsnog.
Onze excuses voor het eventuele ongemak.


Wat zijn de verzendkosten?

Wij nemen alle verzendkosten voor onze rekening!
Dat betekent dat u uw bestelling GRATIS ontvangt.


Kan ik mijn bestelling annuleren?

Natuurlijk kan dat!
Houd er echter rekening mee dat bestellingen direct naar onze leveranciers worden doorgestuurd.
Daardoor is het mogelijk dat uw bestelling al is verzonden β€” in dat geval kunnen wij de bestelling helaas niet meer annuleren.


Ik ben niet tevreden met mijn bestelling β€” kan ik deze retourneren?

Ja, dat kan zeker.
Lees hiervoor onze retour- en restitutievoorwaarden in ons [Retourbeleid].