Verzendbeleid

Na het plaatsen van je bestelling

Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?

Je ontvangt een bestelbevestiging op het e-mailadres dat je hebt opgegeven.
Controleer je spam- of ongewenste e-mailmap als je de bevestiging niet in je inbox kunt vinden.

Alle bestellingen worden binnen één dag vanuit ons magazijn verzonden.


Wat als ik een verkeerd adres heb ingevoerd?

Als je een fout ziet in het opgegeven adres, neem dan onmiddellijk contact met ons op.
Gebruik in het onderwerp van je bericht "DRINGEND", zodat we de wijziging kunnen doorvoeren vóór verzending.
Als een pakket niet kan worden afgeleverd vanwege een onvolledig adres, kunnen wij helaas geen vergoeding aanbieden voor dit probleem.


Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail met een track & trace-nummer.
Houd er rekening mee dat het 2 tot 4 dagen kan duren voordat de trackinginformatie wordt bijgewerkt.
Wij vragen hiervoor je geduld.


Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Hieronder vind je de gemiddelde levertijden per regio:

Land / Regio Verzendmethode Gemiddelde levertijd
Verenigd Koninkrijk Standaard 4–14 werkdagen
België Standaard 4–14 werkdagen
Europa Standaard 7–14 werkdagen
Rest van de wereld Standaard 7–15 werkdagen

Van waar wordt mijn pakket verzonden?

Wij zijn een klein bedrijf, maar werken samen met logistieke partners over de hele wereld om zendingen naar meerdere landen mogelijk te maken tegen betaalbare tarieven.
Zo kunnen wij onze klanten een goede prijs-kwaliteitverhouding bieden.